Ik ben mijn stempas kwijt. Wat moet ik doen?

U kunt niet stemmen als u geen geldige stempas heeft. Bent u uw stempas kwijt of heeft u deze niet ontvangen? Dan kunt u een vervangende stempas aanvragen.

Regel het aanvragen van een vervangende stempas op tijd

Het schriftelijk aanvragen van een vervangende stempas kan tot en met maandag 3 juni.

Dat kan op ons servicepunt in het gemeentehuis in Maasdam of Oud-Beijerland. Klik hier voor de openingstijden. Een afspraak maken is niet nodig. Uw vervangende stempas krijgt u direct mee.

Let op: houd rekening met extra wachttijd. Op dit moment is het namelijk extra druk door het aanvragen van reisdocumenten.

Gebruik dan het formulier verzoek om een vervangende stempas. U kunt dit ingevulde en ondertekende formulier mailen of opsturen.

Mailen

Scan het formulier in en mail dit naar: burgerzaken@gemeentehw.nl

Opsturen

Stuur het formulier naar:
Gemeente Hoeksche Waard
team Publiekszaken
Postbus 2003
3260 EA Oud-Beijerland

U krijgt uw vervangende stempas thuisgestuurd.

Heeft u nog vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op. U kunt ons bereiken via telefoonnummer 14 0186 of 088 – 647 36 47.