Terug naar de vorige pagina

Strijensas: werkzaamheden riolering en bestrating

De gemeente Hoeksche Waard start binnenkort met de werkzaamheden in Strijensas. De werkzaamheden worden in opdracht van de gemeente uitgevoerd door GKB Realisatie BV. Het doel van de werkzaamheden is het realiseren van een toekomst- en klimaatbestendige inrichting van riolering en bestrating.

Planning

De werkzaamheden starten naar verwachting 18 maart 2024 en zijn naar verwachting in oktober 2024 gereed. De werkzaamheden worden in opvolgende fases uitgevoerd, deze zijn weergegeven op de faseringstekening.

Omleiding werkverkeer

Daar waar gewerkt wordt is enige hinder, wij vragen hiervoor uw begrip. Er worden ter plaatse omleidingen toegepast. Er worden voor uw veiligheid borden geplaatst en daar waar nodig tijdelijke voorzieningen getroffen. Woningen zijn ten alle tijden lopend bereikbaar, het kan zijn dat u uw voertuig tijdelijk ergens anders moet parkeren.

Faseringstekening

Druk op de afbeelding om deze in het groot te bekijken.

Heeft u vragen?

Bij vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met de omgevingsmanager Theo Vermeulen, tel: 0180-642929 of mail naar info@gkbgroep.nl.

Mocht u vragen hebben voor de gemeente, dan kunt u contact opnemen met de toezichthouder John van der Waal, tel: 088-6471586 of mail naar openbareruimte@gemeentehw.nl.