Hoe zit het met de e-learning? Wat moet ik doen bij inlogproblemen?

Kort na de e-mail met de voorlopige indeling, krijgt u de uitnodiging voor een e-learning Verkiezingen. SEP is het bureau dat deze e-learning namens gemeente Hoeksche Waard verzorgt. De e-learning moet met een positief resultaat worden afgerond. Lukt dat niet, dan kunnen wij u niet definitief indelen op een stembureau. Tellers hoeven deze e-learning niet te volgen. Voor meer informatie bekijk deze stembureau-instructie.

Geen link naar de e-learning gehad?

Wij plaatsen op deze pagina een bericht wanneer de link met de stembureauleden gedeeld is. Heeft u na die datum niets ontvangen? Controleer dan uw spam-folder. Staat hier niet een bericht met de link in? Neem dan contact met ons op via e-mail verkiezingen@gemeentehw.nl.

Werkt de link naar de e-learning niet?

Ervaring leert dat de link niet werkt op telefoon of tablet. Probeert u daarom eerst deze link op een ander apparaat te openen. Werkt dit ook niet? Neem dan contact met ons op via e-mail verkiezingen@gemeentehw.nl.

Bent u uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

Dan kunt u onderstaande stappen doorlopen:

1. Ga naar ‘Academie Verkiezingen’ door op de volgende link te klikken > verkiezingen.sep.nl.
  2. Klik op ‘Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord vergeten.’
  3. Vul uw gebruikersnaam in en klik op ‘Zoek’. Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres in kleine letters.
  4. Binnen enkele minuten ontvangt u in uw inbox een e-mail met instructies. Controleer ook uw spam-folder als u geen e-mail hebt ontvangen. Vervolgens kunt u zelf een nieuw wachtwoord instellen.

Let op: uw nieuwe wachtwoord vervangt uw oude wachtwoord. Daarom is het belangrijk om uw nieuwe wachtwoord goed te bewaren, zodat u de volgende keer weer kunt inloggen.