Informatieavond nieuwbouwproject Twelve

Aan de Langeweg 12 in Oud-Beijerland is nieuwbouw gepland van 64 appartementen. Nieuw & Berg haven VOF organiseert samen met gemeente Hoeksche Waard op donderdag 25 mei een informatieavond in het gemeentehuis in Oud-Beijerland (W. van Vlietstraat 6). Tussen 19.00 uur en 20.30 uur kunt u vrij binnenlopen. Wij laten u graag de beelden van het woningbouwproject‘ Twelve’ zien en geven u informatie over het plan.

Het project bestaat uit een gevarieerd woonprogramma, met 30% woningen in het betaalbaar segment, 50% in het middensegment en 20% in het dure segment.

Aanmelden vóór woensdag 24 mei

We verzoeken u om u vóór woensdag 24 mei aan te melden voor de informatieavond via de website van het project.

Meer informatie

Heeft u vragen over de informatieavond? Stuur dan een e-mail naar contact@twelveoudbeijerland.nl. Wilt u op de hoogte blijven van de verdere ontwikkelingen van het project? Kijk dan op de website van het project en op deze pagina van onze website.