Herdenkingsbijeenkomst betrokkenen Zuidzijde

Om de herdenkingsbijeenkomst van woensdag 7 september terug te kijken klikt u op deze link.

Op woensdag 7 september om 19.30 uur organiseert de gemeente een herdenkingsbijeenkomst in gebouw De Poort in Oud-Beijerland, Polderlaan 1. Deze bijeenkomst is bedoeld voor nabestaanden, direct betrokkenen, overige leden van de ijsclub, de inwoners van Zuidzijde en hulpverleners. Zij hebben maandag 5 september een persoonlijke uitnodiging met alle benodigde informatie hiervoor ontvangen.

De bijeenkomst wordt uitgezonden via een livestream, zodat iedereen die meeleeft, vanuit huis kan meekijken. De link naar de livestream wordt woensdag toegevoegd aan dit bericht en aan ons liveblog. De media zijn niet welkom tijdens de herdenkingsbijeenkomst.

Heeft u geen brief ontvangen, maar bent u op een of andere manier betrokken geweest bij deze gebeurtenis, dan bent u welkom op de herdenkingsbijeenkomst. U kunt zich aanmelden via herdenkingzuidzijde@gemeentehw.nl of telefonisch via 088 – 647 36 47.

In ons liveblog vindt u een overzicht van actuele berichten over de dramatische gebeurtenis in Zuidzijde.