Grote drukte bij informatieavond over nieuwbouwproject ‘Twelve'

De informatieavond over het woningbouwproject ‘Twelve’ trok donderdag 25 mei veel belangstelling. Nieuw & Berg haven VOF wil aan de Langeweg 12 in Oud-Beijerland 64 appartementen bouwen. In het gemeentehuis in Oud-Beijerland vormden bezoekers zich een beeld door langs de informatiepanelen te lopen. Medewerkers van Nieuw & Berg haven VOF en de gemeente gaven mondeling toelichting en antwoord op vragen.

Nieuw & Berg haven VOF organiseerde samen met de gemeente Hoeksche Waard deze inloopavond. Ze zijn blij met de grote opkomst en de positieve reacties van omwonenden en geïnteresseerden. Veel mensen hebben al aangegeven geïnteresseerd te zijn in een van de koopappartementen in het nieuwbouwproject. Er was vooral belangstelling voor het bereikbare en middensegment appartement. Maar ook de duurdere, met name de penthouse appartementen trokken belangstelling.

Duurzame nieuwbouw

Het nieuwbouwproject ‘Twelve’ bestaat uit een gevarieerd woonprogramma, met 30% woningen in het bereikbare segment, 50% in het middensegment en 20% in het dure segment. Het project biedt straks dus een ruime keuze aan koopappartementen in verschillende groottes, indeling, ligging en prijsklassen. Alle appartementen zijn gasloos, levensloopbestendig en hebben een eigen parkeerplaats.

Meer informatie

Via de website over ‘Twelve’ blijft u op de hoogte van de verdere ontwikkelingen van het project. Daar vindt u ook de panelen van de informatieavond en kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief. Of kijk op de pagina ‘Langeweg 12 “Twelve” Oud-Beijerland’ voor meer informatie over het nieuwbouwproject.