Wilt u iemand voordragen voor een lintje?

Kent u iemand die voor een koninklijke onderscheiding in aanmerking zou kunnen komen? Dan kunt u vóór 1 juni 2023 een aanvraag indienen bij de burgemeester van de Hoeksche Waard voor de lintjesregen van 2024. Het digitale aanvraagformulier vindt u op de website lintjes.nl. Daar staat de informatie die nodig is om een aanvraag in te dienen. Ook kunt u telefonisch contact opnemen met Donja Hiele (medewerker kabinetszaken) via telefoonnummer 088-647 14 10 of via e-mail kabinet@gemeentehw.nl.

Uiterlijk 1 juni indienen voor lintjesregen 2024

Koninklijke onderscheidingen worden uitgereikt bij een bijzondere gelegenheid of bij de lintjesregen, de laatste werkdag voor Koningsdag. Uw aanvraag moet uiterlijk 1 juni 2023 compleet ingediend zijn voor de lintjesregen van 2024. Gaat het om een uitreiking tijdens een bijzondere gelegenheid, zoals een jubileum of een afscheid? Dan moet u het voorstel tenminste 5 maanden van tevoren indienen.