Wat besluit de gemeenteraad? Kijk dinsdagavond 27 februari mee!

Op dinsdagavond 27 februari vindt de besluitvormende vergadering van de gemeenteraad Hoeksche Waard plaats. De raad besluit onder meer over het beleidsplan Harmonisatie Buitensportaccommodaties. In dit plan staan regels en afspraken van de gemeente over gebouwen en andere voorzieningen voor verenigingen die zich bezighouden met buitensport. Ook neemt de raad een besluit over het beleidsplan Sport en Bewegen, waarin beschreven staat hoe de kracht van sport en bewegen ingezet kan worden voor de gezondheid en het welzijn van alle inwoners van Hoeksche Waard.

Vergadering bijwonen? Welkom!

U kunt de besluitvormende vergadering van de raad volgen vanaf de publieke tribune in de raadzaal van het gemeentehuis in Oud-Beijerland aan de W. van Vlietstraat 6. De vergadering begint om 19.30 uur. De vergadering kunt u ook online volgen via de live pagina.

De complete agenda en stukken vindt u op deze pagina. Klik op datum 27 februari 2024.