Wat besluit de gemeenteraad? Kijk dinsdagavond 23 april mee!

Op dinsdagavond 23 april vindt de besluitvormende vergadering van de gemeenteraad Hoeksche Waard plaats. Tijdens deze vergadering neemt de raad afscheid van wethouder Joanne Blaak – van de Lagemaat en wordt een nieuwe wethouder voor benoeming voorgedragen: de heer René Peters. Verder besluit de raad onder meer over de zienswijze op het Meerjarenbeleidsplan van de Dienst Gezondheid en Jeugd en over de keuzenotitie van het Mobiliteitsplan.

Vergadering bijwonen? Welkom!

U kunt de besluitvormende vergadering van de raad volgen vanaf de publieke tribune in de raadzaal van het gemeentehuis in Oud-Beijerland aan de W. van Vlietstraat 6. De vergadering begint om 19.30 uur. De vergadering kunt u ook online volgen via de live pagina.

De complete agenda en stukken vindt u op de pagina met agenda’s en vergaderstukken. Klik op datum 23 april 2024.