Vrijwilligers fietsenwerkplaats gezocht voor opvanglocatie (AZC) ‘s-Gravendeel

Op het terrein van de opvanglocatie aan de Kilweg in ’s-Gravendeel (AZC) is een fietsenwerkplaats. Daar worden gekregen fietsen opgeknapt en gerepareerd. De bewoners kunnen er daarna goed en veilig mee de weg op. De opvanglocatie zoekt vrijwilligers die de bewoners kunnen leren om fietsen maken. Bent u handig met fietsen en heeft u ervaring met simpele reparaties zoals banden plakken, kettingen omleggen en andere kleine reparaties? Wilt u zich graag een aantal uur inzetten en ook andere vrijwilligers en bewoners helpen bij het reparatiewerk? Stuur dan een e-mail naar reginaldflechsig@coa.nl. Reiskosten worden vergoed en het nodige gereedschap is aanwezig.

Fietsen gevraagd voor de bewoners

De bewoners van de opvanglocatie (AZC) in ‘s-Gravendeel kunnen nog steeds fietsen gebruiken. Vooral voor de leeftijdsgroep 12-17 jaar worden nog fietsen gezocht, zodat de jongeren met de fiets naar school kunnen. Heeft u een fiets over? Laat het weten door een mail te sturen naar azc@gemeentehw.nl. Heeft u vragen over het doneren van fietsen of over vrijwilligerswerk? Stuur dan een mail naar azc@gemeentehw.nl. Wanneer u uw telefoonnummer achterlaat, dan wordt er snel contact met u opgenomen.