Verkiezingsmagazine Hoeksche Waard

Vorige week brachten wij – samen met Het Kompas – het Hoeksche Waards verkiezingsmagazine uit. In het magazine komen de lijsttrekkers van alle 12 partijen aan het woord. Zij vertellen waar hun partij voor staat en wat hun speerpunten zijn.

Ook staan de contactgegevens en communicatiekanalen van de partijen in het magazine. Dat is handig als u bijvoorbeeld het verkiezingsprogramma van een bepaalde partij wilt lezen. Behalve informatie over de partijen vindt u in het magazine ook allerlei praktische informatie. Bijvoorbeeld waar (en wanneer) u kunt stemmen en hoe het stemmen in zijn werk gaat.

Online magazine of papieren exemplaar

Heeft u het magazine niet ontvangen? Dan kunt het magazine ook online lezen. Wilt u toch liever een papieren exemplaar? Dan kunt u – zolang de voorraad strekt – een exemplaar ophalen bij 1 van de volgende afhaalpunten: gemeentehuis Maasdam, gemeentehuis Oud-Beijerland, Albert Heijn Puttershoek, Jumbo ’s-Gravendeel, Jumbo Oud-Beijerland, Moree Uitvaartverzorging Oud-Beijerland, PLUS Klaaswaal, PLUS Mijnsheerenland, PLUS Nieuw-Beijerland of PLUS Numansdorp. Check van tevoren wel even de openingstijden van de locatie van uw keuze.

Zolang de voorraad strekt kunnen wij u ook een magazine toesturen. Bel dan 14 0186 of 088 – 647 36 47.