Van Expeditie naar Expositie

Nieuwbouwontwikkeling Heeren van Rustenburg fase 2 Puttershoek

Na de Expeditie in mei 2021 (verkenningsfase) was in november de Expositie. Tijdens de Expositie konden de inwoners op panelen het definitieve stedenbouwkundig ontwerp zien.

Expositie: goed bezocht, persoonlijk en een prettige sfeer

Gemeente Hoeksche Waard, Van Wijnen (ontwikkelaar), Ars Virens (landschapsontwerper) en Venster Architekten (architect) vertelden meer over de panelen en gingen met de aanwezigen in gesprek. De bijeenkomst is goed bezocht, de sfeer was prettig en er was voldoende tijd en ruimte voor het beantwoorden van vragen over onderwerpen zoals het appartementengebouw, verkeer of groen.

Panelen en brochure

Was u er niet bij? De brochure en de panelen van de Expositie op de website van Heeren van Rustenburg geven een goede indruk van de avond. Kijk ook op gemeentehw.nl/rustenburgstraat.

Heeft u vragen?

Mail dan naar rustenburg@vanwijnen.nl.