Uw lokale belastingen in delen betalen? Dat kan

Binnenkort ontvangt u van SVHW uw aanslag lokale belastingen. Gemeente en waterschap gebruiken uw belastinggeld voor het welzijn, de leefbaarheid en de voorzieningen in uw gemeente. De belastingaanslag moet u voor de vervaldatum betalen. Maar wist u dat u ook in delen kunt betalen?

In delen betalen via automatische incasso

U geeft SVHW voor de vervaldatum toestemming om het bedrag in delen van uw rekening af te schrijven. SVHW schrijft het bedrag dan in minimaal zeven en maximaal tien delen van uw rekening. Het totale bedrag kan niet in één keer van uw rekening afgeschreven worden.

Automatische incasso aanvragen

Hiervoor gaat u naar de website van SVHW en logt u in op Mijn SVHW. Ga naar ‘Zelf regelen’ en klik op ‘Voorkeursinstellingen wijzigen’. U kunt ook via het contactformulier of telefonisch een machtigingsformulier aanvragen. Binnen 5 werkdagen heeft u het formulier in huis.

Meer informatie?

Kijk op de website van SVHW of bel naar (0186) 577 222 of (0800) 020 08 73.

U las zojuist een nieuwsbericht van SVHW.