Uitnodiging afscheid wethouder Piet van Leenen

Na ruim 20 jaar raadslidmaatschap en bijna 8 jaar wethouderschap neemt Piet van Leenen afscheid van zijn politieke carrière. Deze begon in 1982 bij gemeente Oud-Beijerland als raadslid. Vanaf medio 2015 was hij wethouder van Oud-Beijerland. Vervolgens heeft Piet van Leenen zich vanaf 2019 3,5 jaar ingezet als wethouder van gemeente Hoeksche Waard. Na al deze jaren van volledige inzet voor samenleving en politiek, stellen we iedereen in de gelegenheid om hem te bedanken voor zijn inzet.

We nodigen u daarom van harte uit voor de afscheidsreceptie op vrijdag 10 juni aanstaande van 16.00 tot 18.00 uur in het gemeentehuis in Maasdam, Sportlaan 22. Rond 17.00 uur is het officiële gedeelte met toespraken.

Graag tot ziens op vrijdag 10 juni aanstaande!