Uitnodiging afscheid wethouder Huibert Steen

Na 3,5 jaar wethouderschap zet wethouder Steen zijn politieke carrière voort als raadslid van gemeente Hoeksche Waard. Al in 2002 begon hij als burgerraadslid voor gemeente Oud-Beijerland en daarna volgden diverse jaren als raadslid voor gemeente Binnenmaas. Vanaf de herindeling in 2019 heeft Huibert Steen zich 3,5 jaar ingezet als wethouder van gemeente Hoeksche Waard. Na al deze jaren van volledige inzet voor samenleving en politiek, stellen we iedereen in de gelegenheid om hem te bedanken voor zijn inzet.

We nodigen u daarom van harte uit voor de afscheidsreceptie op vrijdag 10 juni aanstaande van 16.00 tot 18.00 uur in het gemeentehuis in Maasdam, Sportlaan 22. Rond 17.00 uur is het officiële gedeelte met toespraken.

Graag tot ziens op vrijdag 10 juni aanstaande!