U kunt nog meedoen met de glasactie voor woningeigenaren

Bent u eigenaar van een koopwoning in de Hoeksche Waard? En heeft u nog enkel glas of is uw dubbel glas verouderd? Dan kunt u nog meedoen met de gezamenlijke inkoopactie en uw huidige glas vervangen voor HR++ glas. Met dit isolatieglas houdt u de kou buiten en zo bespaart u op de energierekening. Ook woont u comfortabeler
en helpt u het klimaat.

Schrijf u uiterlijk op 25 februari in

Gemeente Hoeksche Waard organiseert deze actie samen met het Regionaal Energieloket. Het Regionaal Energieloket biedt onafhankelijk advies aan inwoners van de Hoeksche Waard. U schrijft zich uiterlijk op 25 februari in via de website van het Regionaal Energieloket. Hier kunt u ook de online informatiebijeenkomst van 26 januari terugkijken met informatie over de actie en subsidies.

Het voorwerk is gedaan

Het Regionaal Energieloket heeft voor u het voorwerk gedaan en een ervaren glaszetbedrijf gekozen uit de regio. Er is hierbij onder andere gelet op een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het betreffende glaszetbedrijf neemt contact met u op voor een afspraak en maakt een vrijblijvende offerte. U beslist vervolgens of u van het aanbod gebruik wilt maken.
Woont u in een monumentaal pand of beschermd dorpsgezicht en wilt u meedoen met de glasactie? Neem dan contact op met de gemeente over de mogelijkheden via info@gemeentehw.nl.