Tellers gezocht voor verkiezingen Provinciale Staten en waterschappen

Op woensdag 15 maart vinden de verkiezingen voor Provinciale Staten en waterschappen plaats. We hebben voldoende stembureauleden om alle stembureaus te bemensen. Maar extra tellers zijn nog van harte welkom. Ben je 18 jaar of ouder en lijkt het je leuk om een bijdrage te leveren aan de komende verkiezingen? Meld je dan aan als teller en vul je gegevens in!

Als je je hebt aangemeld, krijg je een mail met een link naar de training voor tellers. Wanneer je deze training met goed resultaat hebt afgerond kunnen wij je definitief als teller indelen. Zodra wij genoeg tellers hebben, kom je op de reservelijst. Dat betekent dat je nog tot de verkiezingsavond opgeroepen en ingedeeld kan worden, bijvoorbeeld als mensen ziek zijn. Het tellen op de stembureaus start om 21.00 uur en is meestal rond middernacht klaar. De vergoeding is € 40,00.