Start isolatieactie voor woningeigenaren

Bent u woningeigenaar en wilt u graag besparen op uw energierekening? Dan is deze isolatieactie mogelijk wat voor u. Met de actie krijgt u tijdens een gratis online bijeenkomst informatie over het isoleren van de vloer, bodem of spouwmuur van uw woning. Ook hoort u meer over welke subsidies en financiële regelingen er zijn.

Wilt u vervolgens de woning isoleren? Dan kunt u meedoen met de gezamenlijke inkoopactie en vrijblijvend een offerte opvragen bij de deelnemende installateur. Steeds meer inwoners kiezen ervoor om hun woning te isoleren. Helemaal nu de gasprijzen stijgen. Isolatie is als een warme jas voor uw woning. Het is comfortabel en zorgt ervoor dat u minder hoeft te verwarmen. Daardoor kunt u flink besparen op uw energierekening en helpt u het klimaat. Gemeente Hoeksche Waard organiseert samen met het Regionaal Energieloket deze isolatieactie.

Meer weten over vloer-, bodem- en spouwmuurisolatie? Kom naar de online bijeenkomst!

Woensdag 7 december van 19.30 tot 20.30 uur is er een online informatieavond. U krijgt dan informatie over vloer-, bodem- en spouwmuurisolatie, de gezamenlijke inkoopactie en over subsidies en leningen. Ook worden uw vragen beantwoord en is de deelnemende installateur aanwezig. Deelname is gratis. Wilt u meer weten? Meld u dan aan via de website van het Regionaal Energieloket.

Gratis vrijblijvende offerte

Heeft u interesse om uw woning te isoleren? Dan kunt u vrijblijvend een offerte aanvragen. Het Regionaal Energieloket heeft voor u het voorwerk gedaan en een ervaren isolatiebedrijf gekozen uit de regio. Het isolatiebedrijf bekijkt of uw woning geschikt is voor isolatie. U ontvangt vervolgens een persoonlijke offerte. U beslist zelf of u van de offerte gebruik wilt maken. Via de actie worden binnen de Hoeksche Waard veel woningen geïsoleerd. Het isolatiebedrijf kan zo het werk slimmer plannen en uitvoeren. Hierdoor krijgt u kwaliteit voor een goede prijs.

Wilt u meedoen? Na de online informatieavond kunt u zich tot en met zondag 15 januari inschrijven voor de gezamenlijke inkoopactie via de website van het Regionaal Energieloket.