Speel HackShield in de Week van de Mediawijsheid

Ben je tussen de 8 en 12 jaar oud? Speel dan HackShield tijdens de Week van de Mediawijsheid (vrijdag 4 tot en met vrijdag 11 november).

HELP! Ignos, verspreider van desinformatie, heeft het archief van MediaMasters overgenomen! En dat is tijdens de Week van de Mediawijsheid natuurlijk een heel groot probleem. Daarom hebben we de hulp van de Cyber Agents nodig. Hoe? Door met de juiste kennis Ignos te verslaan! Op de website van Hackshield staat een speciaal level klaar voor alle Cyber Agents. Lukt het jullie om het level uit te spelen en Ignos te verslaan? Zet hem op Cyber Agents, we rekenen op jullie!

Cybercriminaliteit is een groeiend probleem, ook in gemeente Hoeksche Waard

Daarom zijn we op zoek naar Junior Cyber Agents: kinderen tussen de 8 en 12 jaar die zichzelf en hun omgeving digitaal vaardig maken. Kinderen kunnen ons helpen om de gemeente te beschermen. Daarom vragen we hen om Cyber Agent in Hoeksche Waard te worden door HackShield online te spelen op de website van Hackshield of de app voor smartphone en tablet te downloaden.

Regionaal project HackShield Future Cyber Heroes

HackShield Future Cyber Heroes is een project van de VeiligheidsAlliantie regio Rotterdam om kinderen digitaal weerbaar te maken. Deelnemende gemeenten aan dit educatieve project zijn: Brielle, Dordrecht, Gorinchem, Hellevoetsluis, Hendrik-Ido-Ambacht, Hoeksche Waard, Krimpen aan den IJssel, Nissewaard, Rotterdam en Westvoorne.