Servicepunten gesloten op tweede paasdag

Op maandag 1 april (tweede paasdag) zijn de servicepunten van gemeente Hoeksche Waard gesloten. Vanaf dinsdag 2 april zijn wij weer telefonisch bereikbaar en kunt u op afspraak op locatie bij ons terecht. Kijk voor onze actuele openingstijden op onze pagina servicepunten. Via deze pagina kunt u ook een afspraak maken om iets aan te vragen of te regelen.

Inwoners en ondernemers in de Hoeksche Waard maken steeds meer gebruik maken van de vele digitale mogelijkheden om hun gemeentezaken te regelen. Daarom zijn vanaf 2 april 2024 alleen nog de servicepunten in de gemeentehuizen in Oud-Beijerland en Maasdam open. Meer informatie kunt u lezen in het nieuwsbericht ‘Gemeente ontwikkelt dienstverlening door‘.