Save the date 'Bijeenkomst huiselijk geweld en kindermishandeling'

Jaarlijks krijgen ongeveer 200.000 volwassenen in Nederland te maken met huiselijk geweld. 119.000 kinderen zijn jaarlijks slachtoffer van kindermishandeling en 1 op de 20 thuiswonende ouderen krijgt te maken met een vorm van ouderenmishandeling. Laten we samen het onzichtbare zichtbaar maken. Hoe we dat kunnen doen, laten we u zien tijdens deze bijeenkomst. We gaan met elkaar in gesprek aan de hand van het ‘Achter de voordeur spel’. U krijgt daarmee handvatten en leert technieken om geweld beter te signaleren en te handelen.

Meld u aan voor de bijeenkomst op woensdag 25 mei

Bent u inwoner, bestuurder of vertegenwoordiger van een organisatie of vereniging? Dan bent u van harte welkom op het gemeentehuis in Oud-Beijerland (W. van Vlietstraat 6). De bijeenkomst is op woensdag 25 mei van 19.30 tot 22.00 uur. Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar geniz@gemeentehw.nl. Vermeld in de mail uw naam en van welke vereniging of organisatie u bent. Bent u niet betrokken bij een organisatie of vereniging, geef dan aan dat u een inwoner bent.