* Rectificatie * Bijeenkomst zwembad Numansdorp alleen voor genodigden

Vorige week stond er een Save the Date voor een bijeenkomst over de ontwikkeling van een zwembad en sportterrein aan de Meestooflaan in Numansdorp in deze gemeenterubriek. Dat was een fout en die had er niet in moeten staan.

Deze bijeenkomst is namelijk alleen bedoeld voor direct betrokken sportverenigingen en de sportraad. Met hen gaan we, zoals eerder afgesproken, verder in gesprek over dit onderwerp. Zij zijn dan ook per e-mail persoonlijk uitgenodigd. Behoort u niet tot deze groep, dan hoeft u maandag 5 september niet vrij te houden voor deze kick-off.

In een later stadium, als er meer te melden is en er overleg is geweest met de direct betrokkenen sportverenigingen en de sportraad, informeren we via de gemeentelijke kanalen verder over de ontwikkelingen.