Plan ook in de zomerperiode Logeerzorg zelf gemakkelijk in

Mantelzorg wordt vaak met liefde gegeven, maar het kan soms ook belastend zijn. Gelukkig kunt u als mantelzorger af en toe even op adem komen door gebruik te maken van Logeerzorg. In het Wijkpension van Alerimus zijn alle faciliteiten voor een goede opvang van uw naaste voorhanden.

Vanaf heden is Logeerzorg nog beter in te plannen. Via de Logeerzorgagenda plant u zelf Logeerzorg heel gemakkelijk in. U ziet op welke dagen Logeerzorg nog beschikbaar is en welke dagen al zijn geboekt. Is Logeerzorg nog beschikbaar? Dan kunt u ook meteen een reserveringsaanvraag doen. De Logeerzorgagenda is een initiatief vanuit Thuis in de Kern en als samenwerking tussen gemeente Hoeksche Waard en Alerimus te vinden op de website van Alerimus.

Ook gebruikmaken van Logeerzorg?

Dat kan. Via de online Logeeragenda kunt u een reserveringsaanvraag indienen. Team Wmo van de gemeente neemt dan zo snel mogelijk contact met u op om uw aanvraag door te spreken. Uiteraard kunt u voordat u een reserveringsaanvraag doet ook bellen naar 088 – 647 19 20 of mailen naar contactwmo@gemeentehw.nl voor meer informatie.