Plan het hele jaar Logeerzorg zelf gemakkelijk in

Mantelzorg wordt vaak met liefde gegeven, maar het kan soms ook belastend zijn. Gelukkig kunt u als mantelzorger af en toe even op adem komen door gebruik te maken van Logeerzorg. Op meerdere locaties in de Hoeksche Waard wordt logeerzorg aangeboden. Zo kunt u dicht bij huis en zoveel mogelijk in de eigen omgeving tijdelijk passende zorg krijgen.

Logeerzorg is heel makkelijk in te plannen via de Logeerzorgagenda. U ziet op welke dagen Logeerzorg nog beschikbaar is en welke dagen al zijn geboekt. Is Logeerzorg nog beschikbaar? Dan kunt u ook meteen een reserveringsaanvraag doen. De Logeerzorgagenda is een initiatief vanuit Thuis in de Kern en als samenwerking tussen gemeente Hoeksche Waard, Alerimus, Cavent, Heemzicht en Zorgwaard. De agenda is te vinden op de website van Alerimus.

Ook gebruikmaken van Logeerzorg?

Dat kan. Via de online Logeeragenda kunt u een reserveringsaanvraag indienen. Team Wmo van de gemeente neemt dan zo snel mogelijk contact met u op om uw aanvraag door te spreken. Uiteraard kunt u voordat u een reserveringsaanvraag doet ook bellen naar 088 – 647 36 47 of mailen naar contactwmo@gemeentehw.nl voor meer informatie. Maak dan een afspraak via zorgbemiddeling@alerimus.nl of via telefoonnummer 0186 – 65 96 59.