Noodopvang ‘s-Gravendeel

Inmiddels is de noodopvang alweer ruim 2 maanden geopend. Er komen nog steeds nieuwe caravans binnen, en dus ook nieuwe bewoners. Het gaat veelal om gezinnen met kinderen. Het COA verwacht dat alle caravans half maart geleverd en geplaatst zijn. Dan is de maximale capaciteit van 375 bewoners bereikt.

Deel uw ervaringen met ons

We voeren regelmatig gesprekken met inwoners, ondernemers, betrokken partners en de leden van onze klankbordgroep over de ervaringen tot nu toe. We horen het graag van u als u denkt dat iets beter kan, of als u vragen heeft. Laat het ons weten via noodopvang@gemeentehw.nl.

Vrijwilligers gezocht

Op gezette tijden gaat er een pendelbusje rijden tussen de locatie van de noodopvang en het dorp ’s-Gravendeel zodat bewoners bijvoorbeeld boodschappen kunnen doen in het dorp. Er zijn nog meer vrijwilligers nodig die het leuk vinden om als chauffeur op deze pendelbus te rijden. Wie interesse heeft kan zich melden via noodopvang@gemeentehw.nl. In overleg wordt dan gekeken naar de mogelijkheden.