Meedenken over de horeca in de Hoeksche Waard

De gemeente werkt aan een horecavisie die richting geeft aan beleid in de Hoeksche Waard. Wij willen graag van onze inwoners weten hoe zij over de horeca denken. Het aansluiten van het horeca-aanbod bij de wensen en behoeften is in ieders belang. Om daarachter te komen is een enquête online gezet. U kunt de enquête tot uiterlijk maandag 13 maart invullen.

Win een dinerbon!

Via deze webpagina kunt u uw mening geven over de horeca in de Hoeksche Waard. Onder de deelnemers van de enquête worden 5 dinerbonnen verloot ter waarde van € 50,- die – uiteraard – te besteden zijn bij een Hoeksche Waardse horecagelegenheid naar keuze.

Inbreng horecaondernemers

Om te kunnen inspelen op ontwikkelingen en een zo aantrekkelijk mogelijk ondernemersklimaat te creëren, werkt gemeente Hoeksche Waard aan een nieuwe horecavisie. Hierin worden onderdelen als type horeca, terrasbeleid, vergunningverlening, openingstijden en evenementen meegenomen. De gemeente bevraagt daarom ook de horecaondernemers waar zij denken dat kansen liggen en wat er nodig is om deze te verzilveren. De horecavisie helpt in de Hoeksche Waard ontwikkelingen mogelijk te maken waar zowel ondernemers als inwoners behoefte aan hebben.