Laatste kans om een cadeaubon van € 44,- voor gratis energiebesparende producten aan te vragen

Huurt u een woning? Gemeente Hoeksche Waard biedt in samenwerking met het Regionaal Energieloket en HW Wonen alle huurders een gratis cadeaubon aan ter waarde van € 44,-. Met deze cadeaubon kunt u als huurder van een woning in de Hoeksche Waard alleen nog in december energiebesparende producten kopen. Denk hierbij aan ledlampen, een waterbesparende douchekop, radiatorfolie of tochtstrips. Dit soort kleine aanpassingen in huis bespaart direct energie, verlaagt de energierekening en is goed voor het milieu. Vraag de cadeaubon dus nog snel aan, want deze kan alleen nog in december aangevraagd en gebruikt worden.

Hoe vraagt u de cadeaubon aan?

Per adres wordt 1 cadeaubon verstrekt. Heeft u nog niet eerder een cadeaubon aangevraagd, dan kunt u meedoen met de actie. Het is zowel voor huurders van HW Wonen als voor huurders die via een andere weg een woning huren in de Hoeksche Waard. Ga voor het aanvragen van een cadeaubon naar de website van het Regionaal Energieloket.

Waar kunt u de cadeaubon inleveren?

De cadeaubon kunt u bij verschillende webshops en winkels in de Hoeksche Waard inleveren. Kijk op de website van het Regionaal Energieloket voor de deelnemende winkels. Hier staat ook een lijst met producten waaraan u de bon kunt besteden.