Kwadraad maatschappelijk werk start met ‘Houd me vast’ cursus

Ook dit jaar biedt Kwadraad maatschappelijk werk de cursus ‘Houd me Vast’ aan in de Hoeksche Waard. Deze cursus helpt u uw partnerrelatie te verbeteren. U vermindert ruzies en krijgt meer begrip voor elkaar.

Door het volgen van de cursus ontstaat bij de meeste deelnemers een betere emotionele verbinding. U leert anders te kijken naar patronen binnen uw relatie en leert negatieve patronen te stoppen, door de onderliggende emoties en behoeftes te herkennen. Hiermee komt er meer aandacht voor elkaar en voor de liefde.

Wanneer en hoe vaak?

De ‘Houd me vast’ cursus bestaat uit 8 bijeenkomsten van 2 uur, onder leiding van 2 gecertificeerde Emotionally Focuses Therapy (EFT)-trainers. De cursus start op vrijdagochtend 4 november van 9.00 tot 11.00 uur. Graag voor vrijdag 21oktober aanmelden. De 8 bijeenkomsten vinden om de week plaats. Als de maatregelen dit toelaten is de cursus fysiek op het gemeentehuis in Oud-Beijerland (W. van Vlietstraat
6). Kan het niet fysiek, dan online.

Kosten

De cursus wordt gesubsidieerd door de gemeente. In de cursus gaat u actief aan de slag met het gelijknamige lees- en werkboek. Deze kosten bedragen € 49,- per koppel.

Meer informatie en aanmelden

Voor meer informatie en aanmelden kunt u contact opnemen met Nora Buijs via n.buijs@kwadraad.nl of 06 – 40 29 51 64 of met Adrie Verbaan via a.verbaan@kwadraad.nl of 06 – 40 74 61 59.