Kom naar het cultuurdebat!

De gemeente evalueert het huidige cultuurbeleid 2021-2024. Zitten we op koers? Is het nodig om onze doelen bij te stellen of aan te scherpen? Waar gaan we ons de komende periode op richten? Dit bepalen we graag samen met u. Daarom organiseren we samen met Dok-C een cultuurdebat op zaterdag 13 mei.

14.45 uur Inloop
15.00 tot 16.30 uur Debat
16.30 tot 17.00 uur Napraten

Locatie

U bent van harte welkom bij Muziekcentrum Crescendo, De Leeuw 8a in Zuid-Beijerland. Aan de hand van een aantal vragen gaan we met elkaar het gesprek aan over de stand van zaken van het cultuurbeleid van gemeente Hoeksche Waard. Wethouder Harry van Waveren en Dirk-Jan List (voorzitter van Dok-C) nemen deel aan het gesprek.

Aanmelden

U bent van harte welkom om het debat bij te wonen en actief deel te nemen. We horen graag uiterlijk dinsdag 9 mei of u komt. Aanmelden kan via e-mailadres penl@gemeentehw.nl. Ook horen we graag of u tijdens het debat actief wilt meepraten of vooral wilt luisteren.