Kent u iemand die voor een Koninklijke onderscheiding in aanmerking kan komen?

Dan kunt u vóór zaterdag 1 juni 2024 een aanvraag indienen bij de burgemeester van gemeente Hoeksche Waard voor de lintjesregen van 2025. Een digitaal aanvraagformulier vindt u op de lintjes website. Daar staat de informatie die nodig is om een aanvraag in te dienen. Ook kunt u telefonisch contact opnemen met Sascha Koudijzer (medewerker kabinetszaken) via telefoonnummer 088 – 647 19 67 of via e-mail kabinetszaken@gemeentehw.nl.

Uiterlijk zaterdag 1 juni 2024 indienen voor lintjesregen 2025

Koninklijke onderscheidingen worden uitgereikt bij een bijzondere gelegenheid of tijdens de lintjesregen, dit is de laatste werkdag voorafgaand aan Koningsdag. Uw aanvraag moet uiterlijk zaterdag 1 juni 2024 compleet ingediend zijn voor de lintjesregen van 2025. Gaat het om een uitreiking tijdens een bijzondere gelegenheid, zoals een jubileum of een afscheid? Dan moet u het voorstel tenminste 5 maanden van tevoren indienen.