Isoleer uw koopwoning via de isolatieactie

Isolatie is als een warme jas voor uw huis. Niet voor niets kiezen steeds meer woningeigenaren ervoor om hun woning te isoleren. Helemaal nu de energieprijzen sterk stijgen. Met de isolatieactie, die gemeente
Hoeksche Waard samen met het Regionaal Energieloket organiseert, isoleert u uw vloer, bodem of spouwmuur. Daardoor blijft uw woning warm in de winter en koel in de zomer. U woont prettiger, verbruikt minder energie en helpt ook het klimaat.

U kunt nog tot en met zondag 15 januari meedoen

Wilt u meedoen aan de isolatieactie? Schrijf u dan uiterlijk op zondag 15 januari in op de website van het Regionaal Energieloket. Wilt u de online informatiebijeenkomst van woensdag 7 december terugkijken? Dat kan daar ook. Tijdens deze avond is informatie gegeven over het isoleren van de vloer, bodem of spouwmuur en over welke subsidies en financiële regelingen er zijn.

Het voorwerk is gedaan, u ontvangt een scherp aanbod

Het Regionaal Energieloket heeft voor u het voorwerk gedaan en een ervaren isolatiebedrijf gekozen uit de regio. Het betreffende isolatiebedrijf bekijkt na uw aanmelding of uw woning geschikt is voor isolatie. U ontvangt vervolgens een persoonlijke, vrijblijvende offerte. Aan de hand van de offerte beslist u of u uw woning wilt laten isoleren. Via de actie worden binnen de Hoeksche Waard veel woningen geïsoleerd. Het isolatiebedrijf kan zo het werk slim plannen en uitvoeren. U ontvangt daarom een aanbod met een goede prijs-kwaliteitverhouding.