Isoleer uw koopwoning via de isolatie- of glasactie vanuit de gemeente

Heeft u zich al aangemeld voor de isolatie- of glasactie georganiseerd door gemeente Hoeksche Waard in samenwerking met het Regionaal Energieloket? Met deze acties isoleert u uw koopwoning samen met andere inwoners uit de Hoeksche Waard. Hierdoor kunnen de uitvoerende isolatie- en glasbedrijven u een aantrekkelijk aanbod doen voor een goede prijs-kwaliteit. Steeds meer woningeigenaren kiezen ervoor om hun woning te isoleren. Helemaal nu de gasprijzen stijgen. Met de isolatie- en glasactie isoleert u uw vloer, bodem of gevel of vervangt u uw oude (dubbel)glas door HR++ glas. Daardoor blijft uw woning koel in de zomer en warm in de winter. Ook woont u prettiger, verbruikt u minder energie en helpt u het klimaat.

Zo werkt de isolatie- en glasactie, schrijf u uiterlijk op vrijdag 8 juli in

U schrijft zich uiterlijk op 8 juli in via de website van Regionaal Energieloket. Hier kunt u ook de online informatiebijeenkomst van woensdag 8 juni terugkijken. Tijdens het webinar is informatie gegeven over de isolerende maatregelen, de kosten en over subsidies en leningen, die u kunt aanvragen.

Het voorwerk is gedaan, u ontvangt een goed aanbod

Het Regionaal Energieloket heeft voor u het voorwerk gedaan en ervaren isolatie- en glasbedrijven gekozen uit de regio. Het betreffende isolatie­ of glasbedrijf bekijkt of uw woning geschikt is voor de isolerende maatregel. U ontvangt vervolgens een persoonlijke offerte. U beslist aan de hand van de offerte of u hiervan gebruik wilt maken.