Inzameling najaars- en winterkleding voor vluchtelingen Oekraïne

In het voormalig gemeentehuis in Strijen worden sinds half september Oekraïense vluchtelingen opgevangen. Met het koude en regenachtige weer kunnen deze mensen wel wat extra warme kleding gebruiken. Heeft u najaars-, winter- en regenkleding (geen zomerkleding) voor kinderen, dames en heren over? Breng het dan op zaterdag 8 oktober tussen 9.30 en 17.00 uur naar de familie Terlouw aan de Handelstraat 26 in Strijen.

Kledinghangers en kledingrekken zijn ook welkom. U kunt die eveneens op 8 oktober inleveren.

Bied de kleding schoon en in goede staat aan in een zak, liefst per kledingmaat bij elkaar. Vermeld op de zak de maat en wat erin zit: bijvoorbeeld kleding/schoenen/laarzen voor kinderen, dames of heren.

Voor vragen kunt u terecht bij Rianne Frisart (Medewerker Opvang Oekraïense Vluchtelingen) door een e-mail te sturen naar rianne.frisart@gemeentehw.nl.