Inloopbijeenkomst over bestemmingsplan ’s-Gravendeel West, fase I

In de afgelopen jaren werkten gemeente Hoeksche Waard, de klankbordgroep en ’s-Gravendeel West BV (een samenwerking tussen de ontwikkelaars ABB Ontwikkeling en Stevast Baas & Groen Vastgoed BV) aan het nieuwbouwplan ’s-Gravendeel West. Het gaat om het gebied tussen de Molendijk, de provinciale weg N217 en de Eerste Kruisweg in ’s-Gravendeel-West. Deze nieuwe woonwijk bestaat uit 179 nieuwbouwwoningen voor diverse doelgroepen.

Buurtbewoners maandag 13 november van harte welkom

Op maandag 13 november organiseren de projectontwikkelaars en gemeente Hoeksche Waard een inloopbijeenkomst. Wij presenteren dan het aangepaste bestemmingsplan van ’s-Gravendeel West, fase I. De inloopbijeenkomst vindt plaats van 19.00 tot 21.00 uur in ‘In De Barn’ aan de Molendijk 61c in ’s-Gravendeel.

Presentatie voorgenomen plannen en mogelijkheid om vragen te stellen

Wij lichten graag toe wat er is veranderd ten opzichte van het ontwerp bestemmingsplan en informeren u over het vervolgproces. Wij staan deze avond ook klaar om uw vragen te beantwoorden.

Aanmelden voor de bijeenkomst

U kunt zich aanmelden voor de 4 tijdsblokken van 30 minuten via de website van ’s-Gravendeel West.

Heeft u vragen of opmerkingen?

Neem dan contact op met de projectontwikkelaars via een e-mail info@sgravendeel-west.nl. Voor vragen aan de gemeente mailt u naar projectleider Henk Groeneveld via henk.groeneveld@gemeentehw.nl.