Inloopbijeenkomst Land van Essche III

Op donderdag 30 juni organiseert gemeente Hoeksche Waard een inloopbijeenkomst over de ontwikkeling van Land van Essche III. BO Wonen gaat het Land van Essche III verder ontwikkelen. Om woningbouw mogelijk te maken is het nodig om de huidige bestemming van het gebied te wijzigen. Hiervoor starten wij een bestemmingsplanprocedure. Op dinsdag 31 mei is het college van B&W akkoord gegaan met het ontwerp bestemmingsplan. Vanaf donderdag 9 juni tot en met woensdag 20 juli ligt het ontwerp bestemmingsplan ter inzage. Gedurende deze periode kunt u een zienswijze indienen.

Inloopbijeenkomst

Op donderdag 30 juni, van 18.00 tot 21.00 uur, organiseren wij een inloopbijeenkomst in Dorpshuis Streona in Strijen. U kunt dan het stedenbouwkundig plan en het bestemmingsplan inzien en vragen stellen. Daarnaast zijn wij zeer benieuwd naar uw mening en gaan wij graag met u in gesprek. Zowel de gemeente als BO Wonen zijn aanwezig. Wij maken u er graag op attent dat er nog geen prijzen bekend zijn op die avond. Wij vinden het fijn als u zich aanmeldt voor de inloopbijeenkomst. Dit kan per mail via het volgende e-mailadres: ondersteuningpro@gemeentehw.nl. Heeft u in de tussentijd al vragen, dan kunt u deze stellen aan de projectleider: Michel Koorn via e-mailadres: michel.koorn@gemeentehw.nl.