Inloopbijeenkomst bereikbaarheid Hoeksche Waard zuidwest

Op donderdag 11 april organiseren gemeente Hoeksche Waard en waterschap Hollandse Delta een inloopbijeenkomst waar u van harte welkom bent. Tijdens deze bijeenkomst laten wij u zien wat wij met de in januari opgehaalde ideeën en reacties van inwoners en bedrijven over de verkeersmaatregelen hebben gedaan. We doen dit voordat het voorstel bij de gemeenteraad en de Verenigde Vergadering in juni op de agenda staat.

Wat kunt u verwachten?

Afgelopen periode hebben we alle reacties bekeken en op basis daarvan formuleerden wij uitgangspunten voor maatregelen op de korte termijn. De uitgangspunten zijn erop gericht om de leefbaarheid en de bereikbaarheid van het gebied te verbeteren. Tijdens de bijeenkomst delen wij met u deze uitgangspunten. Later dit jaar volgen gesprekken met direct betrokkenen over concrete maatregelen zoals bijvoorbeeld lengtebeperking, vrachtwagenverbod, drempels, verkeer van rechts gaat voor etc.

Wanneer: Donderdag 11 april. U kunt tussen 17:30 uur en 19:30 uur binnenlopen wanneer u het beste uitkomt. Aanmelden is niet nodig.
Locatie: Dorpshuis de Swaensvoet, Marktveld 9 in Nieuw-Beijerland

Bent u verhinderd?

De informatie die tijdens de bijeenkomst wordt gedeeld staat vanaf 12 april op de pagina Hoeksche Waard zuidwest. De stukken voor de vergaderingen van de gemeenteraad en de Verenigde Vergadering zijn eind mei te vinden op de pagina van de gemeenteraad en op de website van het waterschap.