Inloopavond huisvesting maatschappelijke organisaties ‘s-Gravendeel

Gemeente Hoeksche Waard organiseert op woensdag 30 maart van 19.00 tot 21.00 uur een inloopavond om de huisvestingsbehoefte van maatschappelijke organisaties in ’s-Gravendeel te onderzoeken. De gemeente vindt het heel belangrijk om samen met de inwoners van ‘s-Gravendeel te onderzoeken welk maatschappelijk vastgoed nodig is in ‘s-Gravendeel.

Graag nodigen we maatschappelijke organisaties met een huisvestingsvraagstuk dan ook uit om met ons mee te denken en te praten over huisvesting. Ook eigenaren van vastgoed in ’s-Gravendeel waar maatschappelijke organisaties gehuisvest kunnen worden, nodigen we van harte uit om op 30 maart met ons het gesprek aan te gaan.

Programma woensdag 30 maart

• 18.30 – 19.00 inloop met koffie/thee
  • 19.00 – 19.30 presentatie gemeente Hoeksche Waard
  • 19.30 – 20.30 mogelijkheid om vragen te stellen en informatie uit te wisselen over maatschappelijk vastgoed
  • 20.30 – 21.00 afsluiting

Locatie: ‘t Trefpunt, Weegje 1d in ‘s-Gravendeel.