Inloopavond huisvesting maatschappelijke organisaties Goudswaard

Gemeente Hoeksche Waard houdt op woensdag 23 maart van 19.00 tot 21.00 uur een inloopavond om de huisvestingsbehoefte van maatschappelijke organisaties in Goudswaard te onderzoeken. De gemeente vindt het heel belangrijk om samen met de inwoners van Goudswaard te onderzoeken welke maatschappelijke accommodaties nodig zijn in Goudswaard. En ook om op de hoogte te komen van beschikbare gebouwen van particulieren/organisaties, die gebruikt kunnen worden voor maatschappelijke activiteiten. Op deze manier willen wij een nog beter beeld krijgen van ‘vraag naar’ en ‘aanbod van’ dit soort accommodaties.

Graag nodigen we maatschappelijke organisaties met een huisvestingsvraagstuk uit om met ons mee te denken en te praten. Ook eigenaren van vastgoed, waar maatschappelijke organisaties gehuisvest kunnen worden, nodigen we van harte uit om op woensdag 23 maart met ons het gesprek aan te gaan.

Programma woensdag 23 maart

• 18.30 – 19.00 uur: inloop met koffie/thee;
• 19.00 – 19.30 uur: presentatie gemeente Hoeksche Waard;
• 19.30 – 20.30 uur: mogelijkheid om vragen te stellen en informatie uit te wisselen over maatschappelijk vastgoed;
• 20.30 – 21.00 uur: afsluiting.

Locatie: school de Gouwaert, Nicolaas van Puttenstraat 20, Goudswaard.

We vinden het fijn als u zich van tevoren aanmeldt via linda.zwinkels@gemeentehw.nl, maar ook zonder aanmelding bent u van harte welkom.