Gordijnen gezocht voor opvanglocatie Oekraïners in Strijen

In het vroegere gemeentehuis van Strijen worden kamers gemaakt om vluchtelingen uit Oekraïne op te kunnen vangen. Heeft u nog gordijnen liggen, liefst verduisterend en minimaal 2.20 meter lang en zo breed mogelijk? Of heeft u stof die voor gordijnen gebruikt kan worden? Stuur dan een e-mail naar locatiemanagerstrijen@gemeentehw.nl en vermeld daarin welke afmetingen de gordijnen hebben en hoe we u telefonisch kunnen bereiken. U kunt de gordijnen afleveren bij de opvanglocatie voor Oekraïners in Piershil: het vroegere gemeentehuis aan de Voorstraat. Lukt dat niet, dan kunnen we ze ook bij u op komen halen. Geef op de zak, tas of doos waarin u de gordijnen of stof verpakt liefst aan wat de afmetingen zijn. Dat is voor ons makkelijk in het gebruik.