Gemeenteraadsverkiezingen 14, 15 en 16 maart

Volgende week is het zover: op maandag 14, dinsdag 15 en woensdag 16 maart kunt u gaan stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen.

We willen het stemmen voor iedereen zo makkelijk mogelijk maken. Daarom kunt u niet alleen stemmen in 1 van de reguliere stembureaus, maar ook in een verkiezingsbus of drive-thru stemstraat. Alle stembureaus zijn rolstoeltoegankelijk (behalve de verkiezingsbussen) en er zijn hulpmiddelen aanwezig voor mensen met een visuele handicap. In het gemeentehuis in Oud-Beijerland kunnen blinden zelfs helemaal zelfstandig hun stem uitbrengen.

Meer informatie

Op de verkiezingspagina vindt u uitgebreide, praktische informatie over de verkiezingen. Maar ook informatie over het verkiezingsdebat Hoeksche Waard van 10 maart en u kunt er online het Hoeksche Waards verkiezingsmagazine lezen.