Energie besparen voor VvE’s? Kom naar de online informatieavond!

Is uw koopwoning in de Hoeksche Waard onderdeel van een Vereniging van Eigenaren (VvE)? En wilt u meer weten over wat u als VvE kunt doen om energie te besparen? Meld u dan aan voor de online informatieavond ‘Energie besparen voor VvE’s’ op maandag 14 februari.

Er zijn steeds meer manieren om energie te besparen. Maar wat mag u wel en niet doen als uw woning onderdeel is van een VvE? En wat kunt u gezamenlijk met de VvE doen? Gemeente Hoeksche Waard organiseert deze avond samen met het Regionaal Energieloket om u op weg te helpen. Het Regionaal Energieloket biedt onafhankelijk advies aan inwoners van de Hoeksche Waard.

Hoe ziet de online informatieavond eruit?

Tijdens de online informatiebijeenkomst hoort u meer over de verschillende energiebesparende opties voor VvE’s, tips voor een duurzaam meerjarenonderhoudsplan en financieringsopties. Ook kunt u uw vragen stellen. Neem thuis gemakkelijk deel aan de avond via uw computer, tablet of telefoon.

Aanmelden en meer informatie

De online informatieavond is op maandag 14 februari van 19.30 tot 20.30 uur. Kijk voor meer informatie en om u aan te melden op de website van het regionaal Energieloket. Vul uw postcode in en klik op ‘Energie besparen voor VvE’s’ en daarna op ‘Aanmelden informatieavond’.