Eerste paal geslagen van nieuwe binnenspeeltuin Recreatieoord Binnenmaas

Dinsdag 10 januari werd de eerste paal van de nieuwe binnenspeeltuin in Mijnsheerenland geslagen. Met het slaan van de eerste paal is de bouw van de binnenspeeltuin officieel gestart en zijn de vernieuwingen op het park begonnen. Wethouder Adriaan van der Wulp was erbij namens gemeente Hoeksche Waard.

‘’De komst van een binnenspeeltuin op ons mooie eiland is van harte welkom om bezoekers ook bij minder goed weer volop speelplezier te bieden. Zo’n speeltuin maakt de Hoeksche Waard nóg leuker om te recreëren, voor jong en oud en ook voor bezoekers van buiten de Hoeksche Waard. We hopen hier in de toekomst veel kinderen te kunnen verwelkomen”, vertelt wethouder Adriaan van der Wulp.

Recreatieoord belangrijke trekpleister voor de Hoeksche Waard

Recreatieoord Binnenmaas is al jaren een begrip en nostalgische plek in de Hoeksche Waard waar voor veel Hoeksche Waarders fijne (jeugd)herinneringen liggen. Het Recreatieoord trekt jaarlijks honderdduizenden bezoekers uit het hele land en is hiermee een belangrijke trekpleister voor de recreatie in de Hoeksche Waard.

De binnenspeeltuin is een mooie eerste aanzet richting veel vernieuwingen op het park. Zo komt er een groot Bres & Bo dorp, een Bres & Bo mini jeep safari en in de toekomst ook nog een prachtig water spraypark.

Het volledige persbericht is te lezen op de website van Bres accommodaties. Bres Accommodaties exploiteert, beheert en onderhoudt in opdracht van gemeente Hoeksche Waard een groot deel van de gemeentelijke accommodaties.

v.l.n.r. Henk Akkerman, Ernst-Jan Klein, wethouder Adriaan van der Wulp.