E-loket open voor projectplannen Leader Zuid-Hollandse Eilanden

Vanaf dinsdag 30 april is het e-loket van provincie Zuid-Holland open voor het indienen van projectplannen voor Leader Zuid-Hollandse Eilanden. Initiatiefnemers kunnen projecten indienen die zijn gericht op innovatie in de landbouw, ontwikkeling van toeristisch-recreatieve voorzieningen, versterking van water, natuur en landschap én stimulering van de leefbaarheid en het klimaat. Het indienen van projectplannen is tot donderdag 16 mei 17.00 uur mogelijk.

Leader

Leader is een afkorting voor Liaison Entre Actions de Développement de l’Economie Rurale. Het is een Europees subsidieprogramma dat zich richt op samenwerking in plattelandsregio’s. Leader Zuid-Hollandse Eilanden zet zich samen met inwoners, ondernemers, gemeenten, provincie en Europa in om de kansen van het gebied te benutten en de regio te versterken.

Meer informatie

Op de website van Leader Zuid-Hollandse Eilanden leest u meer over het subsidieprogramma, vindt u tips voor het schrijven van een projectplan en kunt u voorbeeldprojecten bekijken. Op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen? Volg Leader Zuid-Hollandse Eilanden dan via LinkedIn.

Wilt u meer weten over Leader of heeft u vragen over het indienen van een projectplan? Neem dan contact op met Wim van Hooff (Leader-coördinator) via mail contact@wimvanhooff.nl of via telefoonnummer 06 – 28 97 16 86.