Doe mee aan de isolatie- en glasactie! En woon energiezuinig en comfortabel

Steeds meer woningeigenaren kiezen ervoor om hun woning te isoleren. Zeker nu de gasprijzen stijgen. Met de isolatie- en glasactie isoleert u uw vloer, bodem of gevel of vervangt u uw huidige (enkel)glas voor HR++ glas. Daardoor blijft uw woning warm in de winter en koel in de zomer. Ook woont u prettiger, verbruikt u minder energie, bespaart u zo op uw energierekening en helpt u het klimaat.

Meer weten? Kom naar de online informatieavond!

Tijdens de online informatiebijeenkomst op woensdag 8 juni van 19.30 tot 20.30 uur hoort u meer over de isolatie- en glasactie. Ook krijgt u informatie over mogelijke subsidies en leningen. Gemeente Hoeksche Waard, het Regionaal Energieloket en de isolatie- en glasbedrijven zijn aanwezig om uw vragen te beantwoorden. Meld u aan voor het webinar via de website van Regionaal Energieloket.

Het voorwerk is gedaan, u ontvangt een scherp aanbod

Voor de isolatieactie kunt u zich nu al inschrijven. Voor de glasactie kan dit na het webinar. Inschrijven voor beide acties kan vervolgens tot 8 juli via de website van Regionaal Energieloket.

Het Regionaal Energieloket heeft voor u het voorwerk gedaan en ervaren bedrijven uit de regio geselecteerd. Doordat meerdere woningen in de Hoeksche Waard in korte tijd geïsoleerd worden, kunnen de bedrijven slim werken en een goede prijs-kwaliteit bieden.

Nadat u zich heeft ingeschreven neemt het isolatie- en/of glasbedrijf contact met u op voor een afspraak, kijkt of uw woning geschikt is voor isolatie en maakt een vrijblijvende offerte. U beslist zelf of u van het aanbod gebruik wilt maken.

Woont u in een monumentaal pand of beschermd dorpsgezicht en wilt u meedoen met de isolatie- en/of glasactie? Neem dan contact op met de gemeente over de mogelijkheden via e-mailadres info@gemeentehw.nl.