Digitale nieuwsbrief over duurzaamheid in de Hoeksche Waard

Wilt u op de hoogte blijven van subsidies, die u als inwoner van de Hoeksche Waard kunt aanvragen bijvoorbeeld als u uw woning wilt isoleren of de tuin wilt vergroenen? Of lijkt het u leuk om dit jaar uw idee in te zenden voor de Duurzaamheidsprijs en kans te maken op maximaal 10.000 euro? Blijft u graag op de hoogte van de verschillende bijeenkomsten van de gemeente over duurzame thema’s? Abonneer u dan op de nieuwsbrief Duurzaamheid van gemeente Hoeksche Waard.

Over de nieuwsbrief

De nieuwsbrief over Duurzaamheid is een nieuwe, digitale nieuwsbrief van gemeente Hoeksche Waard voor iedereen in de Hoeksche Waard, die geïnteresseerd is in het onderwerp duurzaamheid. In deze nieuwsbrief – die ongeveer 8 keer per jaar verschijnt – leest u nieuws over de energietransitie, circulaire economie, biodiversiteit en klimaatadaptatie. Gemeentelijk nieuws, maar ook interessante informatie van andere partijen, die samen met ons werken aan het verduurzamen van onze mooie Hoeksche Waard.

Aanmelden

Aanmelden kan via de pagina nieuwsbrief Duurzaamheid. Voor ondernemers is er de digitale nieuwsbrief Ondernemersupdate. Informatie over verduurzamen voor ondernemers wordt met name in deze nieuwsbrief meegenomen. Ondernemers kunnen zich voor de Ondernemersupdate aanmelden via ondernemen@gemeentehw.nl.