Digitaal dorpsspreekuur Heinenoord met Harry van Waveren

Omdat de wethouders het belangrijk vinden dat het gemeentebestuur bereikbaar moet zijn voor inwoners, houden zij spreekuren in de dorpen waarvoor zij dorpswethouder zijn.

Door de huidige maatregelen wordt het fysieke spreekuur van wethouder Harry van Waveren omgezet naar een digitaal spreekuur. Dit digitale spreekuur vindt plaats op donderdag 17 februari van 17.00 tot 18.30 uur voor de inwoners van Heinenoord. Inwoners zijn van harte uitgenodigd om met de wethouder van gedachten te wisselen over onderwerpen die hen bezighouden.

Heeft u interesse en wilt u iets bespreken?

Stuur dan een e-mail naar bestuur@gemeentehw.nl om een tijdsblok van 10 minuten te reserveren. U ontvangt dan zo spoedig mogelijk een vergaderlink (MS Teams) met het exacte tijdstip.