Dag oude raad, welkom nieuwe raad

Op woensdag 30 maart worden de raadsleden van de nieuwe gemeenteraad Hoeksche Waard geïnstalleerd. De dag daarvoor, op dinsdag 29 maart, wordt afscheid genomen van de raad in de oude samenstelling. Deze speciale raadsvergaderingen vinden plaats in de aula van het Hoeksch Lyceum en starten om 19.30 uur.

Publiek welkom

U bent van harte welkom om deze speciale bijeenkomsten te volgen vanaf de publieke tribune. Beide avonden worden ook uitgezonden. Via de website van gemeente Hoeksche Waard kunt u er live online bij zijn.

Afscheid oude raad

Dinsdag 29 maart staat vooral in het teken van het afscheid nemen van de raad in oude samenstelling. Vertrekkende raadsleden worden bedankt voor hun inzet en in het zonnetje gezet.

Vergaderingen live online volgen

U kunt de vergaderingen op dinsdag 29 en woensdag 30 maart live online volgen via de website van gemeente Hoeksche Waard. De uitzendingen beginnen om 19.30 uur.