Communicatiemiddelen afsluitingen Heinenoordtunnel te downloaden

Wilt u als ondernemer, vereniging, maatschappelijke organisatie of inwoner informatie over de afsluitingen van de Heinenoordtunnel delen met uw medewerkers, klanten, leden, bezoekers of andere belanghebbenden? Maak dan gebruik van de toolkit met communicatiemiddelen van gemeente Hoeksche Waard.

Op onze website kunt u alle middelen online bekijken en als PDF of JPEG-afbeelding downloaden. U kunt ze dan direct gebruiken om te delen in uw eigen communicatie. Zo informeert u gemakkelijk uw medewerkers, klanten, leden of bezoekers over de afsluitingen en uw bereikbaarheid.

Toolkit downloaden

Om de toolkit te downloaden gaat u naar de pagina Renovatie Haringvlietbrug en Heinenoordtunnel. Onder het kopje ‘Communicatiemiddelen gemeente Hoeksche Waard’ vindt u alle downloadlinks.

Op de website van Rijkswaterstaat vindt u ook een toolkit met communicatiemiddelen, met onder andere kaarten met omleidingsroutes en informatie in meerdere talen.