Burgemeester heet eerstgeboren Hoeksche Waarder van 2022 welkom

Dinsdag 2 februari kreeg de kleine Cem Mol uit Strijen wel heel bijzonder bezoek. Burgemeester Bram van Hemmen heette de eerstgeboren inwoner van Hoeksche Waard van 2022 persoonlijk welkom en feliciteerde zijn ouders. Het bezoek vond wat later plaats dan gepland omdat het gezin, inclusief Cem, corona heeft gehad.

Cem, zoon van Amber en John Mol, werd op 1 januari om 23.55 uur geboren in het Ikazia Ziekenhuis in Rotterdam. Helaas kreeg het hele gezin kort daarna te kampen met coronabesmettingen. Daardoor was kraambezoek niet mogelijk. Gelukkig is iedereen nu weer fit en gezond. En dus ging burgemeester Van Hemmen bij Cem op visite met 2 mooie cadeaus: een grote beer en ’t Hoeksche Boekje, een kinderboekje over de Hoeksche Waard. Daar kan zijn grote broer Mika hem straks fijn uit voorlezen.