Budgetcursus najaar 2023

Omgaan met geld in dure tijden, dat is best een uitdaging. We merken allemaal dat de prijzen zijn gestegen, waardoor het moeilijker is om de eindjes aan elkaar te knopen. Om budgetteren makkelijker te maken, biedt gemeente Hoeksche Waard haar inwoners een budgetcursus aan.

Wat u kunt verwachten:

• U krijgt een compleet overzicht van uw inkomsten en uitgaven;
  • U weet aan het einde van de cursus waar u recht op heeft en waar voorzieningen
    te vinden zijn;
  • Er is ruimte voor specifieke vragen en leerdoelen. We stemmen de cursusinhoud
    af op uw wensen.

De cursus begint op dinsdag 31 oktober in het gemeentehuis in Oud-Beijerland en neemt 5 dinsdagochtenden in beslag. U krijgt les in een groep van 8 tot 12 personen. Deelname is gratis. Wilt u zich aanmelden of heeft u nog vragen? U kunt ons elke werkdag bereiken tussen 8.30 en 15.00 uur via telefoonnummer 088 – 647 36 47. Of stuur een e-mail naar info@gemeentehw.nl. Wij helpen u graag!